Czytam

Jako, że jestem prowadzącym cotygodniowe „Literackie środy” organizowane przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Wejherowie i gdańskie Wydawnictwo Oficynka, czuję się w obowiązku być dobrze przygotowanym do nich. A podstawową metodą jest przeczytanie wszystkiego co napisali zaproszeni goście. Czytać bardzo lubię, ale ze względu na nasilającą się wśród pisarzy manierę tworzenia grubych powieści, zaczyna brakować mi czasu na cokolwiek innego…

Teraz mam biurku dwie książki Piotra Bolca, na szczęście pierwsza z nich jest, jak na współczesne standardy, cieniutka – 335 stron zaledwie. Za to druga już nie jest dla mnie tak łaskawa. Zatem zamiast pisać, albo fotografować, wracam do czytania…

Godzina jutrzejszego spotkania –  jak zwykle nieludzka – 16.00. Zatem znów gości będzie tyle co wiewiórka napluła. Szkoda.

Jakby ktoś z was był w okolicach Wejherowa, to zapraszam 26 lipca o 16.00 na taras pałacu Przebendowskich. Kawa i ciasteczka są gratisowe 😉 A po spotkaniu zrobię wam pamiątkowe zdjęcie  z pisarzem.

 

Jakby padało, to zapraszam do pięknych pałacowych wnętrz.

Jakby padało, to zapraszam do pięknych pałacowych wnętrz.

~ - autor: bfcb w dniu 2017/07/25.

Komentarze 2 to “Czytam”

  1. Też coraz więcej ostatnio czytam… To w sumie nie jest takie złe. Coraz częściej stwierdzam, że nie zostaje mi nic innego. Więc w sumie jesteś w lepszej sytuacji, bo to Twój wybór, a nie ostateczność – jak u mnie… Życzę, żeby gości było tylu, by ciasteczek nie starczyło nawet po jednym!

Skomentuj

 
